Hoogeveen start competitie tegen SC Genemuiden

8 juli 2023 11:15

Meteen een kraker op de 1e speeldag van de 3e Divisie. Hoogeveen ontvangt dan SC Genemuiden dat net als Hoogeveen afgelopen seizoen promoveerde. Hoogeveen zal haar thuiswedstrijden tegen principiële zaterdagclubs afwerken om 18.00 uur. Wedstrijden tegen niet-principiële zaterdagclubs en zondagclubs worden gewoon op zondagmiddag 14.00 uur gespeeld.

Zaterdag 30 september is ook alvast een datum om in de agenda vast te leggen. Dan ontvangt Hoogeveen thuis grootmacht IJsselmeervogels tijden speelronde 7. De return op de Westmaat in Spakenburg staat voor zaterdag 16 maart op het programma.

Op de tweede speeldag, zondag 27 augustus, reist Hoogeveen af naar Utrecht om aant te reden tegen Hercules. Beide ploegen troffen elkaar ook al eens in de Hoofdklasse. Een week later komt met Kampong een andere ploeg uit de Domstad op bezoek in Hoogeveen. Zij promoveerden net als Genemuiden afgelopen seizoen voor de nacompetitie.

Bekijk hier het volledige programma >>