Hoogeveen TV 'De Aftrap' zeer geslaagd

28 augustus 2021 15:30

Vrijdagavond werd het voetbalseizoen afgetrapt met een speciale live uitzending van Hoogeveen TV. Het werd een bijzondere avond, waar veel gasten ook met plezier op terug zullen kijken.

De avond begon met een openingswoord van voorzitter van Carlo van der Weij. Vervolgens kwamen diverse geledingen aan het woord. Zo voerde Tineke Greving het woord namens de Businessclub Hoogeveen. Tijdens dat gesprek werd ook stilgestaan bij de impuls die men Hoogeveen TV heeft gegeven. Als blijk van waardering kon er een nieuwe camera en geluidsysteem worden aangeschaft.

Met Thomas Reinders werd teruggekeken op zijn eerste weken bij HHC Hardenberg. Marcel Linthorst en Ruben de Haas werden in het zonnetje gezet i.v.m. het spelen van hun honderdste officiële wedstrijd voor Hoogeveen zaterdag.

Een bijzonder moment was er ook voor Rob Coulier en Jan Beekelaar. Coulier nam ruim een seizoen geleden afscheid als sportverzorger, terwijl Jan Beekelaar deze zomer na 22 jaar stopte als elftalleider. Beiden werd benoemd tot 'lid van verdienste'.

Ook was er aandacht voor de zaalafdeling. De eerste selectie wil op nieuw een gooi doen naar promatie naar de Eerste Divisie, terwijl er voor het eerst in de historie ook een damesteam is ingeschreven voor de zaalcompetitie.

Tot slot werd er stilgestaan bij de jeugdafdeling en werd als klap op de vuurpijl bekendgemaakt dat het contract met hoofdtrainer Nico Haak is opengebroken en met nog eens twee seizoenen wordt verlengd. Daarnaast zal hij als Hoofd Jeugdopleiding de komende drie seizoenen de jeugdopleiding aansturen.

Bekijk hier de foto's >>

Bron: www.vvhoogeveen.nl