In memoriam: Joop Oldejans

31 maart 2021 19:45

Ons bereikte het droevige bericht dat onze oud-trainer Joop Oldejans op 82-jarige leeftijd na een ziekbed is overleden. De inwoner van Harkstede was begin jaren tachtig twee seizoenen hoofdtrainer van onze club. Hij volgde in 1980 de succesvolle Bas Paauwe op. Het waren twee lastige seizoenen en uiteindelijk kon Oldejans degradatie uit de Hoofdklasse niet voorkomen. Toch werd er later positief gesproken over de trainer, die voor Hoogeveen vijf jaar trainer was in het betaald voetbal bij SC Veendam.
Wij wensen zijn vrouw Coby, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.