Ladies Bingo naar 23 oktober

6 oktober 2021 10:15

Niets is zeker in het leven. 8 april meldden we nog dat de Ladies Bingo sowieso zou doorgaan zaterdag 19 juni. Nu de vooruitzichten heel positief zijn, hebben de dames logischerwijs besloten het toch nog eenmaal uit te stellen. Aangezien de verwachting is dat we na de zomer weer zonder beperkingen bij elkaar kunnen komen, is de nieuwe datum gepland op zaterdag 23 oktober.

De 'Ladies' hebben er lang op moeten wachten. Alle kaarten waren al lange tijd geleden verkocht. Die kunnen 23 oktober dus eindelijk ingezet worden. Er liggen al lange tijd prachtige prijzen te wachten op de deelnemers.

Het wordt overigens sowieso een mooi 'amasumentsweekend' in dit afsluitende weekend van de herfstvakantie. Vrijdagavond 22 oktober is er namelijk de 1e Hoogeveen TV Familieavond van het seizoen. Een vervolg op de succesvolle avonden tijdens dit seizoen. Ditmaal kan er zowel thuis als in de kantine mee gedaan worden. Later volgen er nog twee avonden, waaronder een eindejaars-/kerstavond.

Het belooft overigens een prachtig activiteitenseizoen te worden. Er zijn al prachtige ideeën die de komende tijd zullen worden uitgewerkt. Binnenkort meer hierover!

De activiteitencommissie is overigens nog wel op zoek naar versterking. Wil je ook je steentje bijdragen, stuur dan een mailtje naar [email protected]

Kortom, we gaan onze slogan 'De club waar je zeven dagen per week terecht kunt' meer dan waarmaken!