Update zaterdag 2 en zaterdag 3 in nieuwe seizoen

25 maart 2021 18:15

Zoals eerder aangegeven gaan we komend seizoen met een derde zaterdagelftal de competitie in. Graag praten we jullie verder bij over de opzet.

Zaterdag 2 wordt een prestatieteam. Robert Loupatty zal in samenwerking met Dennis Amsink voor de trainingen en begeleiding zorgen. We willen echter zorgen dat het 2e en 3e elftal nauw met elkaar verbonden blijven. Op maandagavond wordt er daarom gezamenlijk getraind. Bij de trainingen zal de kleedkamerindeling ook zo zijn, dat beide teams naast elkaar zitten.

Voor zaterdag 3 zijn we op zoek naar een leider, trainer en een grensrechter. We zoeken hier echter clubmannen (of vrouwen) voor. Weet je iemand of heb je interesse, stuur dan even een mailtje naar [email protected]. We hopen dat we er samen een succes van gaan maken.

Heb je interesse om bij ons te komen spelen, dat kun je dat ook aangeven via bovengenoemd mailadres. Natuurlijk blijven we ook gewoon op zondag voetballen. We zijn immers een club waar je zeven dagen per week terecht kunt!