Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

30 maart 2021 14:45

Vrijdag 9 april zal de uitgestelde algemene ledenvergadering plaatsvinden. Deze was i.v.m. de corona-maatregelen uitgesteld. Aangezien de omstandigheden nog steeds hetzelfde zijn, zal de vergadering online plaatsvinden.

Leden die de vergadering willen volgen, dienen zich vooraf op te geven via onderstaande link. Dat kan uiterlijk t/m woensdagavond 7 april. Degene die zich heeft aangemeld ontvangt per mail instructies over de wijze waarop deelgenomen kan worden. We zullen hierbij gebruikmaken van Teams en YouTube (verborgen link – dus niet openbaar).

Woensdagavond 31 maart is er voor leden de mogelijkheid om tussen 19.00 uur en 20.00 uur de financiën in te zien. Wil je hier gebruik van maken, stuur dan een mailtje naar [email protected]. Er zal dan een bezoekrooster worden opgesteld.

Bestuur VV Hoogeveen

Meld je hier aan voor de ledenvergadering >>

Agenda_ledenvergadering_09-04-21.jpg

Klik hier om de agenda te downloaden >>