Stappen voor de blauwen met Juan Navarro

12 maart 2021 11:00

Gerjo Stegeman

Nu we ons nog steeds in een lockdown bevinden en er nog geen uitzicht is op het heropenen van de kantine, blijven inkomsten voor ons club ook de komende weken uit. Inkomsten die we wel nodig hebben. Na de succesvolle eindejaarsactiviteiten van Hoogeveen TV zullen we ook in het voorjaar proberen één en ander te organiseren. Hierbij hebben we ook de creativiteit van onze leden nodig.

Juan Navarro trapt wat dat betreft af met een mooie actie. Vanaf 1 februari gaat hij 250 kilometer lopen voor de ‘blauwen’. Dat doet hij in z’n eentje op de lopende band of gewoon in de buitenlucht. De wandeltocht voor het goede doel zal 50 dagen gaan duren. Per dag zal hij dus 5 kilometer gaan lopen. De tocht zal middels een livevlog te volgen zijn via onze Facebookpagina.

Ga Juan deze 50 dagen sponsoren! Dat kan door een bedrag per kilometer of een vast bedrag te doneren.

Geef je op door hier te klikken >>

Bron: www.vvhoogeveen.nl