Vijftal spelers langer bij Hoogeveen - Kreeft naar zaterdag

19 december 2019 18:00

Gerjo Stegeman

Na doelman Serkan Akbas heeft hoofdklasser Hoogeveen opnieuw vijf spelers langer aan zich weten te binden. Thomas Reinders, Emil Bijlsma, Menno Heerkes, Kjelt Engbers en Twan Berends hebben aangegeven ook volgende seizoen de blauwwitte kleuren te verdedigen. Boegbeeld Andy Kreeft doet hetzelfde, maar maakt wel de overstap naar Hoogeveen zaterdag.

De 33-jarige kreeft is op dit moment de speler met de meeste officiële wedstrijden bij Hoogeveen. De teller staat op dit moment op 330 wedstrijden. Dit seizoen kwam de verdediger mede door blessures nog niet in actie.
Na Kreeft is Thomas Reinders degene met de meeste wedstrijden. Opvallend, aangezien hij nog maar 21 jaar is. Reinders debuteerde echter al op 16-jarige leeftijd in de hoofdmacht.
Twan Berends is bezig aan zijn tweede seizoen. De Emmenaar was vorig seizoen lang uit de roulatie vanwege een zware blessure. Hij knokte zich echter goed terug en is de laatste weken één van de sterkhouders achterin.
Menno Heerkes en Kjelt Engbers maakten vorig seizoen in de winterstop de overstap naar Hoogeveen. Heerkes kwam over van HHC Hardenberg en Engbers van FC Emmen. Beiden speelden zich meteen in de basis. Dat laatste geldt de laatste weken ook voor Emil Bijlsma. De middenvelder had na zijn overstap deze zomer van FC Emmen naar Hoogeveen een moeizame startte wegens een blessure. De laatste weken maakt hij echter zijn minuten.
Bron: www.vvhoogeveen.nl

Lees meer over:
Andy Kreeft Emil Bijlsma Kjelt Engbers Menno Heerkes Thomas Reinders Twan Berends