Scheidsrechter speelt hoofdrol in bizar doelpuntenfestijn..

FC Klazienaveen 3

Hoogeveen 2

speler Klazienaveen (schot)
Stefan Amsink (vrije trap)
Rick Faken (schot)
speler Klazienaveen (intikker)
speler Klazienaveen (intikker)

3e klasse F

19 september 2020 13:45

Onbekend

Hoogeveen zaterdag 2 speelde de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen tegen Klazienaveen. Waar Klazienaveen het vorige seizoen een speelbal was van Hoogeveen was het dit keer duidelijk niet het geval. Discutabele beslissingen van de scheidrechter en een strijdbaar Klazienaveen zorgden voor een waar doelpuntenfestijn. De vele ovetredingen waarvoor niet werd gefloten door de scheids waren een doorn in het oog van de bezoekers met alle gevolgen van dien. Hoogeveen was wel de bovenliggende partij maar door kinderlijk verdedigen,  het ontbreken van scherpte en persoonlijke fouten telde de wedstrijd maar liefst 12 doelpunten. De ene nog mooier als de andere met een hattrick van Kevin Kerssies, vrije trap van 25 meter van Stefan Amsink, een schot van Ricky Faken en de gelijkmaker in extremis van Kevin Lunenborg. Er is nog voldoende werk aan de winkel voor Hoogeveen! Opstelling: Schoonbeek, (D Amsink),  J Hinderiks, S Amsink (Vreeling), Strijker, Duinkerken, Eising, Schonewille (Zwiers), A Faken (Lunenborg), Kerssies (C), Leasa (Prins), R Faken.