Hoogeveen 1 (zon) - Be Quick 1887

Hoogeveen 1 (zon) - Be Quick 1887

Aanwezig

Hoogeveen wacht pittige thuiswedstrijd tegen Be Quick 1887

“Het wordt een pittige pot, maar wij zijn wel klaar voor.” Zo keek aanvoerder Levon van Dijk afgelopen zondag vooruit naar de confrontatie met Be Quick 1887 van aanstaande zondag. Hoogeveen heeft ook wat goed te maken, want de kansloze 0-4 nederlaag in januari ligt nog vers in het geheugen.

Hoogeveen kende toen een slechte periode met een vrije val op de ranglijst als gevolg. Inmiddels is het vertrouwen echter terug en werd de competitie zondag in Velsen begonnen met een driepunter. Goed was het allemaal niet, maar de ploeg van trainer Nico Haak liet zien ook slechte wedstrijden over de eindstreep te kunnen trekken en dat is ook een kwaliteit. "Het niveau is nog heel wisselend. In de afgelopen weken hebben we in een aantal wedstrijden een heel hoog niveau aangetikt, maar soms was het ook niet goed. Qua potentie hebben in ieder geval we een heel mooie selectie”, was de reactie van Nico Haak na afloop.

Hoogeveen_-_Be_Quick_1887_2019-2020_Large.JPG

Be Quick 1887 zette na de winterstop een sterke reeks neer en lijkt dit in het nieuwe seizoen te willen doortrekken. Zaterdagavond versloeg ‘de good old’ HBS met 3-0. De ploeg van Steven Wuestenenk zou na een aantal mindere jaren dan ook wel weer eens een rol van betekenis kunnen gaan spelen in de Hoofdklasse.
Het duel tussen Hoogeveen en Be Quick is er intussen één met een rijke historie. In totaal stonden beide ploegen in Hoogeveen vijftien keer eerder tegenover elkaar. Lang was Hoogeveen een ‘angstgegner’ voor de ploeg uit Haren. Die tijden zijn echter al lang voorbij. Van de laatste zeven duels won Be Quick er vijf. Dat is ook het totaal aantal overwinningen. Hoogeveen trok negen keer aan het langste eind.

Entree

Net als in de voorbereiding is registreren wederom noodzakelijk. Leden hebben gratis toegang. Vertoon van de (oude) ledenpas is echter wel een voorwaarde. Niet-leden kunnen vooraf een ticket aanschaffen. Deze kosten €5,- + €1,20 administratiekosten.

Klik hier om je te registreren >>

Hoogeveen zaterdag

Hoogeveen zaterdag speelt om 14.30 uur thuis de bekerwedstrijd tegen Hollandscheveld. De toegang bij deze bekerwedstrijd is gratis, maar ook hier is registratie verplicht.

Klik hier om je te registreren >>

Wedstrijdsponsor_Hoogeveen_-_Be_Quick_1887.jpg

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld