Tussenstand Grote Clubactie

15 november 2021 18:00

We zijn inmiddels enkele weken onderweg met de grote clubactie. Hoewel de start voortvarend was, stokt de teller nu een beetje. Op dit moment zijn er 465 loten geregistreerd door onze club. Dit kan natuurlijk veel beter wanneer we er met zijn ALLEN de schouders onder zetten. Helaas zien we momenteel dat via slechts 15% van verstuurde verkooplinkjes loten zijn verkocht.

De top 10 van beste verkopers ziet er momenteel als volgt uit:

Clubactie_tussenstand.png

Bij deze nogmaals de oproep met zijn allen er nog even de schouders onder te zetten, zodat we samen een mooi bedrag voor onze club binnen halen! Voor de beste verkoper bij de jeugd & senioren ligt een mooie cadeaubon klaar, te besteden bij Voetbalshop Zwolle.

Heb jij je verkooplink nog niet ontvangen? Mail dan even naar [email protected]