Honderd officiële wedstrijden Joy Eising

24 oktober 2021 20:00

Gerjo Stegeman

Joy Eising werd zaterdag voorafgaand aan het duel tussen Hoogeveen zaterdag en Nieuwleusen in het zonnetje gezet. De 29-jarige verdediger speelde onlangs tegen SVN’69 zijn honderdste officiële wedstrijd in de hoofdmacht van Hoogeveen zaterdag.

Eising speelt zijn hele leven al bij de blauwwitters. Het debuteerde op 20 augustus 2016 in Koekange tijdens de bekerwedstrijd tegen Vitesse’63. “Ik ben bij de senioren begonnen bij het tweede elftal op de zondag. Op dat moment was dat ook een prestatieteam. In eerste instantie hoop je natuurlijk aan te kunnen sluiten bij de eerste selectie, maar ik zag al snel dat ik daarvoor toch kwaliteit tekort kwam. Uiteindelijk was de komst van een prestatieteam op zaterdag een mooi alternatief.”

Joy_Eising_honderdste_wedstrijd_23-10-2021_Large.JPG

Bron: www.vvhoogeveen.nl