Jeugd gratis met de bus naar Be Quick 1887 - Hoogeveen

22 maart 2022 16:15

Zondag 27 maart speelt Hoogeveen de topper in Haren tegen Be Quick 1887. We roepen iedereen massaal op om naar Haren af te reizen om de ploeg van trainer Nico Haak te ondersteunen. Ook is er een bus geregeld voor jeugdspelers. Vanuit de club wordt er zelf gezorgd voor begeleiding in de bus. Zowel vervoer als entree zijn voor de jeugdspelers gratis.

Opgeven kan t/m vrijdagavond via [email protected].

De bus vertrekt om 12.45 uur. Aanwezig: 12.30 uur. Na afloop vertrekt de bus tussen 16.00 uur en 16.15 uur.

De dag wordt mede mogelijk gemaakt door de spelers van zaterdag 1, Rolsteigerverhuur, de supportersvereniging, De Zwarte Hand en STK Multiservice.

Jeugd_supporters_VV_Hoogeveen_Large.JPG